To Top

Перейти к содержимому



Шановні відвідувачі!
Попереджаємо, що прямі посилання на сторонні ресурси (крім Фастівських),
будуть видалятися!
Можливі посилання на ЗMI та фотохостинги.


Фотография
- - - - -

Возврат бракованого товара продавцу


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 10

#1 Mr.Sunn

Mr.Sunn

    Вшанований громадянин міста

  • Модератори
  • PipPipPipPipPip
  • 1 497 сообщений

Отправлено 17 Август 2010 - 12:24

10,08 2010 мною был куплен холодильник марки Индезит в магазине КПИ-сарвис, в тот же день я привез его домой и через сутки первый раз его вкючил. Через сутки этот холодильник успешно поломался  :smile: , вобщем 17,08 2010 вызвал специалистов которые написали акт о неисправности холодильника! Я обращаюсь в магазин а они мне типа холодильник был уже вскит обмену не подлежит, обращайся на сервис пускай они меняют (но не прошло ещё 14 дней)

теперь вопрос: как мне поступать дальше?
Изображение Изображение- да не забанен будешь.

#2 Гость_taho_*

Гость_taho_*
  • Гости

Отправлено 17 Август 2010 - 12:36

теперь вопрос: как мне поступать дальше?

С такой проблемой мучаюсь уже полгода, брак был обнаружен на второй день, ну а дальше замкнутый круг: магазин - сервис -представительство. 

Сообщение отредактировал taho: 17 Август 2010 - 12:36


#3 Shaman

Shaman

    Злобный админ

  • Главные администраторы
  • PipPipPipPipPip
  • 1 871 сообщений

Отправлено 17 Август 2010 - 13:32

10,08 2010 мною был куплен холодильник марки Индезит в магазине КПИ-сарвис, в тот же день я привез его домой и через сутки первый раз его вкючил. Через сутки этот холодильник успешно поломался  :( , вобщем 17,08 2010 вызвал специалистов которые написали акт о неисправности холодильника! Я обращаюсь в магазин а они мне типа холодильник был уже вскит обмену не подлежит, обращайся на сервис пускай они меняют (но не прошло ещё 14 дней)

теперь вопрос: как мне поступать дальше?


Я лично так менял кондиционер. Поставил условие или обмен на такойже но новый в упаковке или деньги.
Вернули деньги.
Главное сразу все бумаги приноси в магазин и говори если притензия в течении 10 дней не будет рассмотрена подаю в суд - и ложи на стол заявление в суд и в отдел защиты прав потребителей. Скажи им еще между прочим что Киевский отдел ЗПС не разбираясь сразу штрафует на 300 мин зарплат а потом разбирается.

Подробней:

Делаешь так:



ГОЛОВНА УМОВА РІШЕННЯ НА КОРИСТЬ ПОКУПЦЯ, НЕПРАВОМІРНИХ ДІЙ ПІДПРИЄМЦІВ, Є - НАЯВНІСТЬ КАСОВОГО ЧЕКУ.

СДЕЛАЙ КОПИЮ ЧЕКА И ДАВАЙ В РУКИ ИМ ТОЛЬКО КОПИЮ!!!

Будь який неякісний товар ви маєте змогу замінити, або отримати свої кошти!

ГОЛОВНЕ - НЕ НЕСІТЬ НІЧОГО В РЕМОНТ!!! (але навіть після ремонту можна замінити неякісний товар, або отримати гроші назад)

Схема проста (приклади заяв нище):

1. Прочитайте уважно закон Про захист прав споживачів:
]]>http://zakon.rada.go...gi?nreg=1023-12]]>
, а ще краще роздрукуйте його.

2. Напишіть та підготуйте заздалегідь (поки вам не “навішали лапши”) такі документи:
Претензію (або Акт-претензія, якщо стосується послуг) на імя володаря торгової точки або підприємця (адреса та імя на куточку покупця).
Заяву до відділу захисту прав споживачів (бажано зразу показати свої наміри)
Зробіть 2-3 копії касового чеку (обов’язково!!!)
Напишіть позовну заяву до суду (не обов’язково, але “діє” непогано)

"Існує встановлена форма заяви до продавця або виробника. На практиці можна й не дотримуватися форми стандартного звернення, головне, щоб воно містило необхідний мінімум інформації: П. І. Б., місце проживання споживача, адресу торгової точки, одну з чотирьох передбачених законом вимог до продавця, в цьому випадку — про розірвання договору й відшкодування збитку".


3. Приходите в магазин (ЖЕК, службу, тощо) і просите зареєструвати вашу претензію (вона повинна бути розглянута по закону в термін 10 діб). Інші заяви показуєте і кажете що згідно закону будете діяти далі по інстанціям. В багатьох випадках на цьому етапі вам пропонують замінити товар або віддати гроші.

"У бланку стандартної заяви є спеціально відведене місце для висновку про наявність недоліків, про які говорить споживач. Будь-який письмовий коментар продавця і буде підтвердженням того, що він ознайомлений зі зверненням і отримав примірник. Якщо немає можливості використати бланк, бажано, щоб на примірнику покупця продавець розписався в отриманні, поставивши на ньому дату і своє прізвище."

Якщо відмовляють прийняти претензію читаємо це:


"Відмова продавця прийняти заяву — це порушення, за яке торговельну організацію швидше за все буде оштрафовано. Продавці, а тим більше завідувачі відділів і директори магазинів про це добре знають. Іноді споживачеві достатньо демонстративно підійти до «куточка покупця», де зазначені телефони захисників прав споживачів, і подзвонити їм, розповівши про суть порушення. Зазвичай цей прийом діє настільки ефективно, що покупцеві достатньо імітувати дзвінок за вказаними телефонами, щоб його заяву було негайно прийнято.
У будь-якому разі відмова прийняти заяву — достатній привід написати скаргу до регіонального управління у справах захисту прав споживачів. Паралельно можна відправити заяву поштою з повідомленням про вручення."

Повний текст (бажано прочитати всім) тут:
]]>http://www.kontrakty...2520043034.html]]>

 

Деякі корисні адреси:
------------------------------------------
м. Фастів Відділ захисту споживачів
Пл. Соборна, 1
(04465) 6-18-85

------------------------------------------
Вищий господарський суд України:

01016, м. Київ, вул. О. Копиленка, 6

Телефон інформаційного центру: (044) 536-18-01
Телефон канцелярії: (044) 536-05-55
e-mail: inbox@vasu.arbitr.gov.ua
]]>http://www.arbitr.gov.ua]]>
------------------------------------------
Головне Обласне ОУСЗПС в Київській обл:
м. Київ, вул. Хрещатик, 6
(044) 279-92-62, 279-08-85
mailto:oblzahist@bigmir.net

Приклади ПРЕТЕНЗІЙ:

 
Приватному підприємцю
Коловому П. М.
49047, м. Дніпропетровськ,
вул. Чернецька, 45/75.
Кудима Івана Івановича,
який мешкає за адресою: 49121,
м. Дніпропетровськ, пр. Героїв, 12/7.

П Р Е Т Е Н З І Я

30 червня 2003 року в магазині „Рибалка” я придбав спінінг
D.A.M. 3,0 м вартістю 246 гривень, що підтверджується копією чека.
Під час придбання спінінгу інструкція про користування або
інший документ, що містить інформацію про товар, мені не була
надана. Перевірку якості спінінга у моїй присутності продавці мага-
зину не проводили.
В той самий день, коли я прийшов додому та зібрав спінінг, я
виявив, що спінінг неналежної якості.
Після цього я звернувся до магазину з проханням про заміну
спінінга на такий самий спінінг належної якості. Працівники мага-
зину поводилися грубо і відмовили мені у задоволенні моїх вимог,
посилаючись на те, що спінінг став неналежної якості з моєї вини.
Я вважаю, що таким чином були порушені мої споживацькі
права, передбачені ст.ст. 3, 12, 14 Закону України «Про захист прав
споживачів» і тому

П Р О Ш У:

1. Розглянути мою претензію у строк, встановлений за-
конодавством України, та проінформувати мене про
результати її розгляду.
2. Відповідно до п. 1 ст. 14 Закону України «Про захист
прав споживачів» замінити спінінг D.A.M. 3,0 м нена-
лежної якості на спінінг аналогічної марки належної
якості у 14-денний строк.
Якщо мої законні вимоги не будуть задоволені, я буду змуше-
ний звернутися до суду з позовною заявою про захист моїх спожи-
вацьких прав та про відшкодування моральної шкоди, завданої мені
вашими протизаконними діями.
Додаток: копія чека.

25 липня 2003 р. Кудим І.І. _________

 

АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
з приводу якості надання послуг з теплопостачання
м. Дніпропетровськ 2 грудня 2003р.

Згідно з договором № 23956 про надання послуг з тепло-
постачання Споживач Павленко Марія Іванівна висловлює
претензії Виконавцю з приводу якості надання послуг з теп-
лопостачання.

З 1 листопада 2003 року і по теперішній час фактична те-
мпература в моїй квартирі складає +15-16 0 С, нерідко трап-
ляються 5-6-годинні перерви у теплопостачанні.
У зв’язку з викладеним вище, прошу забезпечити від-
повідний рівень надання послуг, зробити перерахунок розміру
плати за неякісні послуги згідно з умовами договору.
Цей акт склали
з боку Виконавця: з боку Споживача:
Хмара В.П. ________ Павленко М.І. ________
49003, м. Дніпропетровськ, 49132, м. Дніпропет-
ровськ,
вул. Щербини, 43. вул. Гоголя, 132/45.
тел. 721-56-78 тел. 45-67-90

 


ПРИКЛАДИ ПОЗОВУ ДО СУДУ:

 
До Жовтневого місцевого суду
м. Дніпропетровська
Позивач: Мала Алла Сергіївна,
яка мешкає за адресою:
49067, м. Дніпропетровськ,
вул. Боровицька, 34, кв.39
Відповідач: Товариство з обмеженою
відповідальністю „БЕЛ”,
49004, м. Дніпропетровськ,
вул. Легка, 15, кім. 215.
Ціна позову: 600 грн.

ПОЗОВНА ЗАЯВА

15 серпня 2003 року я уклала з ТОВ “БЕЛ” договір підряду № 3 на ви-
готовлення вхідних дверей. Вартість робіт за договором склала 1000 грн., з них
600 грн. я внесла як завдаток, що підтверджується квитанцією. Під час укладен-
ня договору я надала відповідачу ескіз дверей.
4 грудня 2003 року виготовлені двері були доставлена мені додому. Під
час огляду я виявила, що дизайн дверей не відповідав наданому мною ескізу. Під
час установки дверей була розколота дошка, малися щілини між дверима і лут-
кою, замки встановлені хитливо, фрези не відшліфовані, малися дефекти на зовні-
шній стороні дверей. Двері посаджені низько, на рівні пола, зрушені вправо.
Відразу після виявлення дефектів у виконаній роботі я звернулася до
відповідача з вимогою замінити неякісні двері на аналогічні двері належної
якості. Однак і дотепер двері не були замінені.
20 грудня я звернулася до відповідача з письмовою претензією про ро-
зірвання договору підряду на виготовлення вхідних дверей та повернення спла-
чених мною грошей (600 грн.). Відповіді на мою претензію я не отримала.
У зв’язку з наведеним і керуючись ст. ст. 3, 12, 15, 24 Закону України
“Про захист прав споживачів”, ст. ст. 4, 5 Цивільного процесуального кодексу
України

ПРОШУ:

1. Розірвати договір підряду № 3 на виготовлення вхідних дверей від 15.08.03.
між мною та відповідачем та стягнути з відповідача на мою користь сплачені
мною гроші – 600 (шістсот) гривень.
2. Звільнити мене від сплати держмита.

ДОДАТКИ:

1. Копія договору №3 від 15.08.03.
2. Копія квитанції про сплату вартості робіт.
3. Копія претензії.
4. Копія позовної заяви.

25 лютого 2004 року. ___________Мала А.С.


 

До районного суду.............
м. Київ
Позивач: Петров Петро Петрович,
який мешкає за адресою: 02100,
м. Київ, вул П.Запорожця 777 кв 777.
Відповідач: Приватний підприємець
Іванов Іван Іванович.
02100, м. Київ,
вул. Шевченко, 555 кв 555.
Ціна позову: 3972 (три тисячі дев`ятсот сімдесят дві) гривен та 56 копійок

ПОЗОВНА ЗАЯВА

07 липня 2004 року я оплатив придбаний у приватного підприємця Іванова Івана Івановича кондиціонер „Samsung SH09ZP2” серійний номер DV98-15715C , встановлення, комплект труб та коробів вартістю 2972 гривен та 56 копійок, що підтверджується копією чека.

Через 10 місяців я виявив, що кондиціонер неналежної якості, а саме - не працює взагалі, про що повідомив відповідача. Після ремонту, який тривав 38 діб (від дня надходження скарги), кондиціонер пропрацював ще 2 місяці з постійними претензіями на неналежне охолодження. Зараз кондиціонер працює тільки на некерований обігрів і не вимикається взагалі, що вже турбує мене зі сторони безпеки життя моєї сім`ї.

Після виконаній роботі по ремонту, та виявлення дефектів у товарі вдруге, я звернувся до відповідача з вимогою замінити неякісний кондиціонер „Samsung SH09ZP2” на кондиціонер аналогічної марки належної якості у 14-денний строк. Однак і дотепер кондиціонер не було замінено.

У зв’язку з наведеним і керуючись ст. ст. 3, 12, 15, 24 Закону України “Про захист прав споживачів”, ст. ст. 4, 5 Цивільного процесуального кодексу України

ПРОШУ:

1. Розірвати договір на придбання кондиціонеру „Samsung SH09ZP2” між мною та відповідачем.
2. Стягнути з відповідача на мою користь сплачені мною гроші – 2972 (дві тисячі дев`ятсот сімдесят дві) гривен та 56 копійок
3. Стягнути з відповідача на мою користь компенсацію моральної шкоди 1000 (тисяча) гривен, тому що товар придбаний у П.П. „ Іванов Іван Іванович” міг заподіяти шкоду для мого здоров`я та здоров`я усієї моїй сімї.
4. На підставі Закону України “Про захист прав споживачів”, ст. 24 звільнити мене від сплати держмита.

ДОДАТКИ:
1. Копія квитанції про сплату вартості товару та робіт.
2. Копія претензії.
3. Копія позовної заяви.

__________________ 2005 р. Петров П. П. _________________


Брак - є брак!

Але виникають випадки коли товар по тій чи іншій причині не підійшов, або не сподобався :ab:

В законі також оговорені ці взаємовідносини між сторонами, але не забувайте:
 
ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)!!!

Додаток N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172

Продовольчі товари,
лікарські препарати та засоби,
предмети сангігієни

Непродовольчі товари:

фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
корсетні товари
парфюмерно-косметичні вироби
пір'яно-пухові вироби
дитячі іграшки м'які
дитячі іграшки гумові надувні
зубні щітки
мундштуки
апарати для гоління
помазки для гоління
розчіски, гребенці та щітки масажні
сурдини (для духових музичних інструментів)
скрипічні підборіддя
рукавички
тканини
тюлегардинні і мереживні полотна
килимові вироби метражні
білизна натільна
білизна постільна
панчішно-шкарпеткові вироби
товари в аерозольній упаковці
друковані видання
лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція,
пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні
матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити,
фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір,
визначений покупцем (замовником)
аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годуваннятощо)
інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)
ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінногокаміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння

( Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317[1317-2003-п] від 20.08.2003, N 1642 [1642-2004-п] від13.12.2004, N 1173 [1173-2005-п] від 07.12.2005 )

Міністр Кабінету Міністрів України І.ДОЦЕНКО

========================================================================

Все это описано давно тут: http://www.fastiv.co...?showtopic=2608

УДАЧИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Слушних думок багато, а неслухняних ще більше ...


#4 Mr.Sunn

Mr.Sunn

    Вшанований громадянин міста

  • Модератори
  • PipPipPipPipPip
  • 1 497 сообщений

Отправлено 17 Август 2010 - 14:09

это все я конечно видел, я спаршивал про практику ))
Изображение Изображение- да не забанен будешь.

#5 Shaman

Shaman

    Злобный админ

  • Главные администраторы
  • PipPipPipPipPip
  • 1 871 сообщений

Отправлено 17 Август 2010 - 14:27

это все я конечно видел, я спаршивал про практику ))


Ув Mr.Sunn.
Практичней не бывает. И другого пути просто НЕТУ. Поверьте.
Я консультировался у юристов.

Все это законно и это все делалось на практике.
И тему ту что я копировал я написал именно после практических действий,
а именно - после того как я возвратил фирме кондиционер стоимостью почти 3000 гр (в сумму входили и трубы и установка)
и возврат мне делали через год почти - после 2 ремонтов по гарантии кондиционера (в законе и такое предусмотрено)

Если пройдет 14 дней то будет труднее решать вопросы.
А так Вы даже имеете право поменять вещь даже если Вам цвет "не подошел" не говоря уже о неисправности :(

Напечатайте заявления в суд, ЗПС и обязательно ПРЕТЕНЗИЮ (для магазина) как требует закон - занесите в магазин и посмотрите сами как дело сдвинется.
ПРИТЕНЗИЮ должны рассмотреть в течении 10 дней не позже!

Мне позвонили через 3 часа, я пришел
при мне долго созванивались с Киевской фирмой и доказывали мне что кондиционер уже 2 раза ремонтировался и возврату не подлежит.
Когда я потребовал решение по претензии заверенное печатью для передачи в суд и ЗПС, сказали что вернут деньги.

В заявлении в суд я еще написал - потребовал моральной компенсации в размере 1000 гр. (больше нет смысла - не присудят).

Удачи.


Слушних думок багато, а неслухняних ще більше ...


#6 AndriyErema

AndriyErema

    Фастівчанин - патріот

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 176 сообщений

Отправлено 29 Август 2010 - 23:53

Mr.Sunn
Интересно - удалось ВАм обменять холодильник?

#7 Mr.Sunn

Mr.Sunn

    Вшанований громадянин міста

  • Модератори
  • PipPipPipPipPip
  • 1 497 сообщений

Отправлено 31 Август 2010 - 10:02

Mr.Sunn
Интересно - удалось ВАм обменять холодильник?


у меня получилось все гаразда сложней, холодильник покупался не по рознице, а через дилера и на моё имя никаких документов нету, поэтому пришлось ограничиваться гарантийным ремонтом, всетаки бытовую технику нужно покупать по место жительства и в больших магазинах так проще!
Изображение Изображение- да не забанен будешь.

#8 Гость_Рафаэль_*

Гость_Рафаэль_*
  • Гости

Отправлено 02 Октябрь 2010 - 21:35

Это кому как повезёт

#9 Гость_bob_*

Гость_bob_*
  • Гости

Отправлено 03 Октябрь 2010 - 10:15

рожу ему начистить этому продавале шоб знал гад

#10 borisovich

borisovich

    The simple administrator

  • Главные администраторы
  • PipPipPipPipPip
  • 14 188 сообщений

Отправлено 03 Октябрь 2010 - 10:23

рожу ему начистить этому продавале шоб знал гад

А продавцы-то тут при чём? У них есть руководители. Вот с ними-то и следует разбираться. Продавец - лицо подневольное :smile:
Omnia mea mecum porto

#11 Гость_gcib_*

Гость_gcib_*
  • Гости

Отправлено 26 Октябрь 2010 - 16:36

Страховкой от подоных диллеров служит Товарный чек с "официальным" штампом или круглой печатью продавца. Если у вас такого документа нет, я как бывший владелец небольшого Интернет-магазина, могу честно сказать, что вас могут далеко послать.

Против меня взьелась целая фирма в Киеве. Они хотели вернуть дорого факс от Panasonic. Нарушений в работе аппарата небыло, но они просто решили, что он для них слишком сложный.

Ко мне изначально по хамски обратились, а я им дал адекватный ответ:

"Формально вы имеете право на возврат в течении 14 дней товара надлежащего качества (исправный), который не потерял своего товарного вида. Но фактически у вас на руках Товарный чек, где стоит самонаборной штамп. Я вам его не давал. Я вообще не знаю где вы взяли этот товарный чек и факсимильный аппарат! Птому возврат не приму. Можете обращатся в суд. Мои данные есть на моём сайте..."

Эти крутые фирмачи долго спорили, подрядили какую-то дуру звонит мне от имени Налоговой администрации, но так ничего и не сделали - затихли. Это безвыходная для них ситуация, т. к. они не имет на руках официального документа, подтверждающего факт покупки данного аппарата именно у меня. Так вот...

Учитесь на ошибках других и не повторяйте своих! :wacko:

Сообщение отредактировал gcib: 26 Октябрь 2010 - 16:37





Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных



Выпускные альбомы для детского сада и школы