To Top

Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

Єдина диспетчерська служба


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
В этой теме нет ответов

#1 borisovich

borisovich

    The simple administrator

  • Главные администраторы
  • PipPipPipPipPip
  • 13 931 сообщений

Отправлено 17 Февраль 2018 - 12:25

У Фастові ефективно працює єдина диспетчерська служба

5-42-58, 5-20-40 та 098-037-05-03 –  цілодобові номери телефонів єдиної диспетчерської служби. Щоб дізнатися причину відсутності води, газо-, електро- чи теплопостачання, можна зателефонувати не тільки до диспетчера тієї організації, яка надає послугу, а й в житлово-експлуатаційну контору, в центр інформування населення. Саме в ЖЕК додзвонитися найпростіше. У диспетчерській службі працює три телефони:  той, який був досі – 5-42-58, і два додаткові – 5-20-40 та 098-037-05-03. 

За цими номерами фастівчанам неодмінно нададуть інформацію про те, чому абонент не отримує тієї чи іншої комунальної послуги і які перспективи вирішення цієї проблеми. 

Для оперативного інформування населення диспетчери «Фастівводоканалу», районного підрозділу «Київобленерго», Фастівської філії по експлуатації газового господарства та «Фастівтепломережі» зобов’язані повідомляти єдину диспетчерську службу про аварійні ситуації (і, звичайно ж, про планові ремонтні роботи). 

Сюди ж фастівчани можуть телефонувати й в разі пориву на водогоні чи обвислого або порваного електричного дроту.  Повідомлення буде передане за адресою.

В перспективі – підключення служби до єдиної бази, що формуватиметься під час впровадження Єдиної централізованої системи управління фінансово-господарською діяльністю м.Фастів.

 
https://nash-gorodok...cherska-sluzhba


Omnia mea mecum porto




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных

   Rambler's Top100    Рейтинг@Mail.ru