To Top

Перейти к содержимому

Шановні відвідувачі!
Попереджаємо, що прямі посилання на сторонні ресурси (крім Фастівських),
будуть видалятися!
Можливі посилання на ЗMI та фотохостинги.

- - - - -

Ви стараєтесь зорієнтувати свою увагу на одній особі? Чи виходе це у вас?

• Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 26

#1 Гость_Pillar_*

Гость_Pillar_*
  • Гости

Отправлено 27 Январь 2008 - 17:48

У мене з цим проблема. Я маю кохану людину, але мене тягне завжди на когось іншого. Коли я врачаю(на деякий) час своє коханнячко - мені дуже погано, коли я поновлюю стосунки мені добре, але починається знову те саме. Мені цікаво!!! - може і у вас така проблема, і: як ви з нею боретесь/чи просто ставитесь до цього байдуже.

#2 Bullet

Bullet

Вшанований громадянин міста

• Пользователи
  • PipPipPipPipPip
  • 1 694 сообщений

Отправлено 27 Январь 2008 - 21:50

мені здається, автору вищенаведених слів ясно зрозуміла його проблема.
в першу чергу, варто розібратись в почуттях - у своїх власних. можливо, людина, з якою ви можете бути так недовго разом, не може чимось зацікавити вас надовго або ще щось. Ну, я не психоаналітик, але як на мій характер, то має пройти досить часу, щоб людина , яку я кохаю, набридла мені, і щоб мене *потягнуло на когось іншого*.

З іншого боку, мені знайомі пари, в яких один з партнерів  щиро кохає іншого (іншу), але часто зазирає *на сторону*. Просто люди цінують один одного за певні якості і не перехиляють палиці. Так і уживаються.

Особисто у мене подібних ситуацій поки ще не було. Сподіваюсь, життя не пожартує і надалі ;)

Хорошо быть женщиной: можно просто встать посреди комнаты и расплакаться.

Каждый человек несёт ответственность перед всеми людьми за всех людей и за всё (с) ФМ.Достоевский

#3 Гость_HitmanhunteR_*

Гость_HitmanhunteR_*
  • Гости

Отправлено 27 Январь 2008 - 22:50

возможные причины:
1) - вы не очень сильно любите своего любимого человека