To Top

Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

Місту потрібна програма з розвитку та зміцнення безпеки дорожнього руху


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
В этой теме нет ответов

#1 News_Robot

News_Robot

    Фастівчанин - патріот

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 129 сообщений

Отправлено 12 Апрель 2009 - 20:57

Перший заступник міського голови В.С.Цюник та заступник міського голови О.Й.Цвібель провели засідання координаційної ради з питань безпеки дорожнього руху на території м. Фастова. О.Й.Цвібель, доповідаючи про стан дорожнього покриття проїзної частини вулиць міста, зазначив, що в 2009 році фінансування на ремонт та благоустрій доріг значно покращиться. З міського бюджету заплановано виділити 60 тис. грн. на встановлення біля ЗОШ І-ІІІ ст. №4 і №5 пристроїв примусового зниження швидкості руху автотранспорту, 1 млн. 300 тис. грн. мають виділити з обласного бюджету, 790 тис. грн. надійде з транспортного збору. Всього очікуємо фінансування не менше 2 млн. грн. (у 2008 році було використано на ремонт доріг лише 300 тис. грн.). Загальна ж потреба на ремонт та благоустрій доріг у місті складає близько 15 млн. грн. Олексій Йосипович зачитав список вулиць, дорожнє покриття яких особливо потребує негайного ремонту. Він зазначив, що на такі кошти можна відремонтувати дорожнє покриття на 15 вулицях. На його думку, це мають бути центральні вулиці міста, а також, як мінімум, по одній вулиці в кожному мікрорайоні. Присутніми було підтримано такий підхід до визначення переліку вулиць, що ремонтуватимуться в поточному році.


Щодо основних проблем, пов’язаних з порушенням водіями автотранспорту правил дорожнього руху, начальник Державтоінспекції з обслуговування території Фастівського району УДАІ ГУ МВС України в Київській області С.А.Маринич наголосив, що проблеми порушення водіями автотранспорту правил дорожнього руху та правил благоустрою міста є постійними. Особливо проблемні місця – біля Вечірнього ринку та на Привокзальній площі. Працівники Державтоінспекції щоденно складають по 10-15 протоколів на порушників. Це – єдиний вид боротьби, який на сьогодні існує, але він не вирішує всіх проблем. У таких проблемних місцях потрібно облаштувати стоянки транспорту, на які зможуть стати не менше 30-40 машин. До того ж, в службі ДАІ з обслуговування території Фастівського району у складі спецДНД для боротьби з порушниками налічується всього 5-6 осіб, а це – дуже мало.


О.Й.Цвібель одним із методів боротьби з порушниками правил дорожнього руху вважає введення талонної системи, що дозволить притягувати до адмінвідповідальності водіїв-порушників, які заїжджають на тротуари і зелену зону. Відповідні положення, умови та правила введення талонів вже розроблені. Але допомога в реалізації цих задумів повинна йти від усіх. Доповідач назвав також й інші міркування щодо шляхів подолання зазначених проблем, а саме: розроблення правил паркування автомобілів, схем паркування; виготовлення пам’яток для водіїв таксі; запровадження системних рейдів з метою перевірки порушень водіями правил благоустрою міста. Усі пропозиції повинні лягти в основу заходів, які потрібно винести на розгляд та затвердження сесії міської ради.


В.С.Цюник підкреслив готовність міської влади до врахування та виконання необхідних рекомендацій ДАІ, координаційної ради, аби забезпечити порядок на центральних вулицях міста та на прилеглих до них тротуарах і зелених зонах. Він наголосив, що надходженнями від штрафів, сплачених порушниками, можна відчутно наповнювати міський бюджет. Володимир Степанович також висловив думку щодо доцільності придбання для ДАІ ще одного нового автомобіля (один уже був закуплений для інспекції в 2008 році) за кошти, що надходитимуть від штрафних санкцій, у розмірі 10 відсотків від такого роду бюджетних поповнень. Він запропонував присутнім створити робочу групу з комплексного вивчення стану доріг, благоустрою, проведення їх необхідного аналізу та розробки міської Програми розвитку та зміцнення безпеки дорожнього руху на території м. Фастова на 2009-2012 роки, розробити заходи, які ляжуть в основу цієї Програми.


Під час дискусії члени координаційної ради висловили своє бачення щодо визначення місць для автостоянок, запропонували запросити на наступне засідання координаційної ради колег з Білої Церкви чи Василькова для обміну досвідом у боротьбі зі злісними порушниками правил благоустрою та правил дорожнього руху. Разом з тим, вони відзначили надзвичайно низький культурний рівень водіїв транспорту, їхню грубість поведінки та неадекватну реакцію на зауваження чи складання адмінпротоколу. Порушники вперто ігнорують відведені для стоянки транспорту платні місця, заїзні кармани, дорожні знаки. Тому було запропоновано і вирішено винести на більшу відстань стоянки для транспорту біля ДП ЗАТ “Оболонь” “Пивоварня Зіберта” та митного посту, розробити та подати в.о. міського голови на розгляд та підпис проект розпорядження про обмеження руху великогабаритних вантажівок; міській владі сприяти закупці спеціального медичного обладнання для перевірки водіїв на наявність алкогольного, наркотичного чи іншого виду сп’яніння. Крім того, необхідно забезпечити якісний рівень освітлення перехресть та інших проблемних відрізків доріг у вечірні (нічні) години, розширити проїзну частину центральної вулиці Соборна не менше, ніж на 1 метр як справа, так і зліва, зменшити частку ямкового ремонту дорожнього покриття вул. Соборної, натомість підготувати рівну поверхню до капітального ремонту та по максимуму встановити на вул. Соборній невеличкі “заїзні кишені”.


Присутні коротко обговорили перспективи встановлення 5-6 пристроїв примусового зниження швидкості руху автотранспорту у місті в 2009 році, що може бути виконано лише в разі задовільного фінансування. Також вони ознайомилися з першими підготовленими пропозиціями та матеріалами для розроблення Програми розвитку та зміцнення безпеки дорожнього руху на території м. Фастова на 2009-2011 роки. На засіданні вирішено створити робочу групу, яка візьме на себе функції проведення детального аналізу стану доріг, їх благоустрою, підготовки матеріалів та розроблення такої Програми.


Окремо заслухано скарги та листи жителів міста, які надійшли на адресу міської влади після останнього засідання координаційної ради. Скаржилися фастівчани на паркування таксі у невідведених для цього місцях; просили встановити автозупинку в мікрорайоні Снігурівка навпроти автозаправки, обладнати пішохідний перехід та встановити пристрій примусового зниження швидкості руху автотранспорту біля ЗОШ І-ІІІ ст. №9 та інші.


Завідуючий відділом сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів М.І.Синельник прокоментував Закон України “Про автомобільні дороги” та заходи, які координаційна рада може застосувати у своїй роботі для зміцнення безпеки дорожнього руху. Микола Іванович відзначив, що рішенням виконавчого комітету ще раніше було визначено три місця для стоянки автотранспорту, та запропонував розробити перелік інших стоянок для таксі, створити робочу групу з визначення місць для стоянок приватних таксі.


Члени координаційної ради вважають за необхідне зробити “заїзні кишені” навпроти автозаправки в мікрорайоні Снігурівка та між гуртожитками по вул. Шевченка, №20, 22 з урахуванням існуючої “заїзної кишені” біля магазину “Кульбаба”, перенести автозупинку по вул. Г.Танкістів вище (до магазину) та встановити відповідний знак, встановити пішохідний перехід біля ЗОШ І-ІІІ ст. №9. Потрібно провести комісійне обстеження та впорядкувати правила посадки і висадки пасажирів на Привокзальній площі, встановивши на ній відповідні знаки. Вони вважають за доцільне облаштувати пішохідний перехід біля Вечірнього ринку та по вул. Чапаєва біля магазину, встановити дорожній знак “Проїзд заборонено” біля пам’ятника танка Т-34 (з вул. Соборної вниз до ДП ЗАТ “Оболонь” “Пивоварня Зіберта”).


Начальник відділу з житлово-комунальних питань З.О.Коваленко ознайомила присутніх з положеннями Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху”. Вона акцентувала увагу на розділі про державне управління у сфері дорожнього руху та його безпеки, функціях місцевої виконавчої влади, обов’язковості погодження рішень щодо запровадження необхідних заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до усіх державних стандартів, норм та правил з відповідними керівними підрозділами Державтоінспекції МВС. Наголошено, що функція забезпечення безпеки дорожнього руху в Україні покладається на Державтоінспекцію МВС в Україні. Окремо прокоментовано встановлення високого рівня штрафів, які сягають від 20 до 250 неоподаткованих мінімумів доходів громадян.


Члени координаційної ради вирішили підтримати пропозиції щодо створення робочих груп з вивчення стану дорожнього покриття проїзної частини вулиць міста, надання висновків та розроблення проекту міської Програми з розвитку та зміцнення безпеки дорожнього руху на території м. Фастова на 2009-2011 роки, а також з визначення місць розташування стоянок для приватних таксі. В подальшому всі розроблені пропозиції від двох робочих груп у вигляді комплексних заходів будуть покладені в основу проекту важливої для міста Програми, яка розглядатиметься на сесії міської ради.
Людмила НЕДЗВЕЦЬКА



]]>Джерело інформації - Укр Тайм]]>

Увага!!! Я не жива людина - я програма, мене Shaman створив. На приват-повідомлення та мило не відповідаю ! :))) Всі зауваження та пропозиції пишіть Shamanу!!!





Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных

   Rambler's Top100    Рейтинг@Mail.ru